torsdag, september 17, 2009

Skumma drömmar.....

.... har jag lite då och då. Men ibland vaknar man upp leende och har värk i varenda del av sin kropp. Alltså, det gör ont men jag ler inte för det gör ont utan för att de delar som gör ont ha med drömmen att göra =)
Som i natt, jag drömde att jag å några vänner( helt okända för mig) skulle få oss från Umeå till Las Vegas för vi skulle jobba med mord där. Under resan dit hitta vi också ett antal mord som skulle behövas lösas men vi kunde inte. Vi kunde inte för att värdens undergång va på väg att hända om vi inte fick oss till Las Vegas.
Något hade dock hänt med jorden så det enda sättet att få sig från Umeå till LasVegas va olika fordon tills dom dog. Det som hade landat på jorden var nämligen efter oss 5 och sög både engeri och liv ur saker. Vi började först att gå till fots för inga bilar/båtar/flygplan funkade, men vi upptäckte efter några mil att skulle vi fortsätta så här så skulle vi själva dö av utmattning välldigt snart. Efter ett tag fann vi en Picup som vi stal och körde, för den gick...ett tag...tills dom sög kraften av den också. Ja hur som hellst så körde vi en maaaaaassa fordon men ett av det undligaste fordonen va ändå....
... en bisonoxe. Alla bilar och andra fordon bara dog, då stod vi där vid en hage och såg alla bisonoxar kuta runt runt i en hage. Vi sadla på dom och red den sista biten, tro i drömmen om jag inte ha helt fel att vi bytte från bisonoxe till strutts ett tag också. Ja, som sagt....drömmar kan va skumma ibland. Därav ha jag nu ont i arslet, rygg, ben och känns som jag kuta ett maraton. Alla ställen jag hade ont i drömmen hade jag ont i nu när jag vakna, jobbigt vill jag påstå för jag ska ju måla idag men min handled fungerar inte som den ska...grrrr.....
Hoppas den blir bättre under dagen =) Nu ska jag i alla fall sätta arslet på en ispåse....aaaaaaj....bison inge bra att rida på....om man inte van, aj! =/
Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Hahaha! LOL! Vilka fantastiska äventyr du har! Jag vill också var med! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...