lördag, september 05, 2009

Fin främmande ....

... är inte var dag man har här borta i vildmarken men idag fick vi det =)
Med en ny bil kom han inbrummandes på gården och visade den stolt upp som en tupp i en hönsgård. Vist var den fin, de måste jag medge. Bra teräng fordon för vi som bor där asfalten slutade...eller ska man säga där kommunen tappade pengarna för att fortsätta asfaltera. Antar det är en fråga man kan ställa sig, dock vill inte jag ha asfalt här....skulle kännas alldeles för Stockholms likt ut =/
Ja, som sagt...åter till främmande och bilen. Bilen va dock grön, inte min favvo färg precis men det passar mannen som ska ha den ;) Va, sa jag man....mena gubben. Kan ju inte bättra på mitt rykte om att jag skulle va snäll...för de e jag INT!!! =)
De ä inte varje dag man träffa Kjelle, långt mellan gångerna men varje gång lika trevligt. Måste ta och planera det vi snacka om, jag vart mycket sugen på det. Fie lotta kan alltid sitta kattvakt och Myst skulle säkert tycka det va skit skönt att slippa matte en helg =)
Haha! Han kom föresten förbi välldigt lägligt också, gjorde två stora pizzor. På ena vare korv, salami, skinka, lök, champinjoner å på den andra vare lök, tonfisk, skinka och en gnutta svamp. Å så då en maaaaassa ost på det, muuuums =)
Dock är detta inte pizzan jag gjorde, min fa mer en rektangel och mycke mer fyllning på. Glömde ta kort på den men vi ha några bitar kvar, ta jag mig en liten bit ikväll ska jag komma ihåg kameran =)

Idag annars ha det inte vart så mycket. Ha fixat fläkten på pannan, dragit spik på listerna, fixa lite i vardagrummet, tvättat och vikt tvätt annars rätt lungt. Ska ta och kapa golvet imorrn för att hita rörerna i golvet...ska bli kul att se =)

Nä, nu ska jag in i WoW världen och få boost av min DK men Erik som kör den och så ha han sin gubbe på follow efter min andra gubbe...tappat bort er med all WoW prat ??!!?? =) Va liksom meningen det =)

Hojt!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...