fredag, september 11, 2009

Buren klar...

... för använing av den söta lilla kanin som är för tillfället döpt till Nanina tills jag kommer på någe bättre =)

På denna bild är som bara golvet och en del av väggarna byggda =) men mera kommer allt efterssom....

Jag och Fie började igår att snickra, skruva, borra och bygga en byr med massa olika finesser. Det va riktigt kul och man fick verkligen sitta och tänka ibland för att det skulle gå ihop. Men huvudsaken va ju att Nanina skulle ha någonstans att bo istället för min tvättstuga. Jag gilla faktiskt min tvättstuga och det är ibland bra att kunna tvätta lite =)
Medans Nanina va i stvättstugan han hon jävlar i mig nästan riva hela stället också. Hon tugga på allt och tyckte att allt som va i vägen skulle flyttas med våld =) Ja, hon ä som sagt rörlig av sig....ska bli kul att se hur denna bur kommer klara pressen från hennes utbrott =)


Nanina hittade min fina trapp till övervåningen, inklädd i tyg för tillfället för jag ha bristande fantasi....faaan...man hade ju bara två dar på sig att bygga =)Köpte hö, kutterspån, käk, vatten behållare och lite annat smått å gött =) Hon va full fart och överallt men hon lugnar väll ned sig snart =)Ok, så här gör man när man ignonerar master men ändå håller koll på henne =)Stackarn, vill ha kort på henne men tusan....blixten ä så stark men hon ä lika söt ändå =)
Få se imorrn hur hon mår...om hon trivs =)

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Åå, så gullig! Men vad bra buren blev! Perfekt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...