onsdag, november 19, 2008

Skumma drömmar

Ibland kan man alltså ha skumma drömmar. Man blanda verkligheten med en gnutta fatasi och WoW spelet som vi bruka spela. My good what a mess!! Ok, de här va vad jag drömde....

Jag och ett antal spelare från WoW, bland annat Walgemajja, Kyraa, Iceor å så vare nån präst och några till hade ett jätte hus i vårt våld. Alltså vi hade typ en skyskrapa som "Twin Towers" fast av trä som vi bland annat hade hällt såpa på taket så ingen kunde landa där. Hade satt fäller i de första 50 våningarna så ingen kunde ta sig upp till oss. Samtidigt så hade vi då bunkrat mat så vi skulle kunna vara där fler månader. På vår sida hade vi Hård Ledaren Trek,Drek...hur han nu stava. Jag vet inte helt varför vi va där uppe men där nere på marken vare fler som jobba för oss som försökte få fram sanningen medans vi höll oss säkra där uppe. Gjorde tydligen inget att vi döda alla som försökte komma upp för så länga vi hade varnat ansågs det inte som mord =) Iceor vet jag tog på sig sin aura och stack ut huvudet för att frysa alla som klättrade upp på väggarna så dom störta och föll mot en säker död i typ 1 miljon bitar (kan inte sluta att smål e lite). Walgemanjja och Kyraa vet jag gick runt å satte ut fällor överallt och sappa dom som va i vägen. Själv var jag sjukten i benet så "nån" opererade ut kolorna så jag skulle kunna börja läka.

Å som i alla mina drömmar ä jag överhuvudet, jag mena...why not?!? min dröm så =) När jag fick tillbaks mina krafter så samla jag alla kraften och slog handen i golvet.....då gick som en tröm genom hela golvet och döda alla som fanns i dens väg..om dom inte va på min sida. Vi hade faktiskt skitkul...men en skum sak jag tänkte på va att allt va i trä....typ precis allt. Golv, tak, stommar, bänkar, bord...alltså...allt. Stommarna i ett sånt högt hus tycker jag borde vara i metall men icke.

Ja, de va min dröm....sa att den va weard!!

Nä, nu ska jag fortsätta att städa, tvätta och hänga gardiner. Ä på nedervåningen och jobbar nu. Hoppas jag ska bli klar idag så jag kanske kan börja julbaka mina 32 sorter =)

Kram på er alla där ute =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...