onsdag, november 26, 2008

Första Top-3...

Ja nog börja de bli vinter nu. Vart ute och gett mina hungriga fåglar mat igen. det verka som dom frossa riktigt i alla solrosfrön och talgbollar. Precis som att dom vet något som vi inte vet. Något som ska hända, bunkra upp liksom. Gatt sopa av bron också, den börja bli snöig nu när liksom snön förja falla lite då och då plus att pannan fick sig ett vedträ eller två. Det behövs vara lite fart i den saken också så det inte bli kallt inne =)

Sitter just nu och lyssnar på P4 och top tre lista. Hmmm....undra om inte jag också skulle kunna tänka mig göra en varje dag. Skulle ha prövat i alla fall.....so here goes...


Top 3 Godis! (inte så överaskande min första top 3 =)

  1. 1. Pops (ett godis som inte finns längre men de är och kommer alltid va godast för mig. Ersättningen är Kina puffar men dom är inte hälften så goda ;)

  2. 2. Kex choklad (mmmm, så gött)

  3. 3. Marabou Choklad kaka (hellst plain mjölkchoklad eller så med hela nötter i)

Ja de va ju inte så svårt =) Måste tessta att göra en varje dag, man ha liksom en anledning att skriva blogg varje dag.

Nä, nu måste jag ta och fortsätta baka mina julkakor. Läste en väns blogg om att hon fick slänga sina julkakor varje år så hon tänker inte baka någe i år. Det är någor som aldrig händer här, själv äter jag fruktansvärt sällan kakor men med svärfar, Fie, Sixten, Erik, Mamma & Pappa, E så bruka de gå åt. Ha än aldrig snört en enda kaka för skulle dom ligga framme å bli dålig ha jag grannens hund som älska kakor så hon kan få en per månad typ =) (registrera också att jag VET vad hundar får och inte får äta så va inte rädd jag ge henne någe hundar inte få äta)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...