torsdag, november 20, 2008

Nötbräck & Punchbollar

Idag började jag baka lite från julens kak lista. Idag vart det Nötbräck och Punchbollar vilket är riktigt goda. Punchbollar ska man nog dock inte ge barn utan det är bara för dom vuxna så man inte super ned barnen.
Kan tänka mig att min far kanske kan gilla dessa kakor. Fie hjälpte till och med till, hon fick hacka en massa nötter medans jag stod och gjorde smetarna och sånt.
Så nu är det 2 klara och ett antal kaksorter kvar. Sedan om jag gör alla få väll tiden utvisa för jag måste få plats med allt i frysen också =) Alla revbenspjäll och smågrisar å sånt ska ju också in i frysen =)
...gaaaaahhhhhh ........ revbenspjäll .... guuuhhhrrrreeeellllllll .........


Jag är som sagt urusel på att lägga upp så det ser snyggt ut å så men jag kan medela er att kakorna vart utsökta och granen är ej ätbar =)
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...