torsdag, november 27, 2008

Vinter, Vår å sommar =)


Ooohhhh va man va trögstartad idag, vart nalta för sent inatt/imorse. Satt å höll på med matlistan för nåsta månad och samtidigt skriva upp handlingslistan vilket bruka dra ut på tiden. Satt då samtidigt å kollade lite på DVD filmer, för att ha någon typ av bakgrunds musik/rörelse.

Så när allt va klart å jag kolla på klockan så va den 05,25....oj..... Ja, Kiwi ä en natt råtta så det är inte så ovanligt =) Har även idag en Topp-3 lista...


Topp-3 årstider!


  1. 1. Vintern när solen kommer fram. (den är helt klar min favorit, med både snö och mörka nätter. Men då på dagarna när solen lyser på snön så det glittrar å glimmar. Sitta ute med en kopp varm choklad och bara njuta. Men också kylan å så känner jag mig bara bättre, mer energi och helt klart gladare. Plus då att julen infaller på denna årstid gör ju inte det svårare att välja denna årstid =)

  2. 2. Våren (när man ser hur träderna börja knoppa och snön smält runt solväggen. Så ser man plötsligt en liten blomma börja komma upp och fåglarna kvittrar på ett annat sätt. Välldigt romantiskt och lustfyllt)

  3. 3. Sommaren (jag ä inte någe jätte beundrare av sommaren men den har sina fördelar. Bland annat behövs inte så mycke kläder men dock kan man inte klä av sig mer än in på skinnet..lite svårt. Blommor som växer fint ute, grilla, fiska, å sommarstugan =)

Ja de va min topp tre de, nu ska jag ned och göra nån fler kaka å allmänt fika =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...