söndag, november 16, 2008

Ja se de snöar, ja se de snöar....

.... det va väll roligt hurra =)

Ja skönt äre, igår kom de en massa snö så nu täcker det marken och ljuvligt härligt ut. Passa bra till min vinterstädning som kommer till veckan. Ska börja nu på måndag och städa och hänga upp julgardiner.

Men igår, ja då va jag å Fie ute och satte upp lite mer jul bylysning ute. Det vart riktigt fint måste jag säga. Lite svårt att ta fina kort på kvällen för man få inte samma....samma känsla liksom men jag lägger ut lite fina kort så ni få se hur det ser ut när det snöar i norr =)

Först upp ha vi tippex som ha intagit den fina höga kattpelaren, hennes....baaaaara hennes till matte putta bort henne så myst också få ligga där.....


Å så några quest ifrån i Tisdags när jag va och satte upp lite julbelysning som jag gjort inne. Jag satte upp dekorationen på en målad planka så de varje år ska gå bra att plocka ned och upp den. Det är liksom bara att skruva ut nån skruv så ska det liksom lossna. De va natt så lite svårt att ta bilder. Fick hjälp av Fie på slutet för de va svårt att hänga upp planka samtidigt som man ska skruva fast den jäkeln =) ...


Så några kort från igår kvällst när vi hänga upp en ljusslinga och spetta ned 6 små julgranar, plus en tomte och snögubbe. De gick bra fast ja tro vi höll på 3-4 timmar där ute för att de va så fryset i marken så vi använde kniv, hammare, spett, skruvmejsel och annat tjaffs =) .....

Så idag, nu få man på dagen se lite hur allt ser ut med det vi ha hållit på....men på kvällen är det ju klart läkrast =) Nu äre ba dags att fixa och dona inne....tjusigt ska det också bli där =)







Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...