söndag, november 09, 2008

Lite hum hum från festen =)

Sitter här smått lite bakis och seg, kom då på en sak. Jag hade lovat er lite bilder från festen...men neeeeeeeee. Ni få bilder om nån månad när jag framkallar foto rullen =) Min kära digitalkamera låg kvar i vilen så jag hade bara den stora vanliga kameran inne och den fotades det hej vilt med så bilder vart det.

Jag hade jävligt kul på festen, börja med lite god mat och god dryck hemma hos Magnus. Det var plockmat som småbitar av pizza, små piroger, hembakat bröd, pasta sallad..mmm.... Å till det dracks det jäddrar allt men jag drack passoa och cider..mums =) Hemma där satt vi allmänt och prata, masserade, kastade balonger, sjöng, trollerikonster...ja.....de va en massa =)

Sedan bar det av ut för lite bowling. Å lilla kiwi som aldrig tidigare bowlat säger hmmm.....jag vill ha barrar på sidorna som barn får så dom inte åker i rännerna. För jag vill påstå att klotet höll sig mer eller mindre hela tiden där nere. Men första omgången fick jag ju i alla fall 51 poäng...bättre än ett sträck i alla fall. Lite putt blir man när man ser att klotet far rakt emot käglorna och så längst nere gör de en 150 graders tvär vänning...men va faan... Ja, nu vet jag ju hur det känns =) Men det va jävligt kul faktiskt. Kanske går bättre när man liksom är nykter å kan gå och kasta lite rakare. Fast jag ä rätt hundra på att det kommer gå åt pepparn ändå =)

Sedan bar det av till "Public" och satt där å surra och drack lite. Men vi va inte där så länge för efter ett tag vart det dags att köra hem Micke. Vi passade på att kolla på hans hus, vi ha som aldrig vetat vilket det va. Men det va ett fint hus, med en underbar utsikt. Nära till vattnet. Mycke mer nära än va vi ha...men jag tro vi kommer få det riktigt fint här också när vi får göra allt som vi vill ha gjort =) Det va ett riktigt bra köp dom gjorde, mycke mark...skog....bra hus i bra skick.....bra köp hel klart!

Nä, dags att käka och jag passar på att be om ursäkt för alla hundra stavfel, hjärnan ä liiiite seg idag.


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...