fredag, november 28, 2008

Nyss hemkommen...

Nyss hemkommen från att ha käkat middag och sett film hos Sverra. Han gör en fruktansvärt grym mat, man går aldrig därifrån hungrig måste jag säga =) Denna gång vart det ris, potatiskivor som man rostar i ugn..mmmm.... å så en sallad å så en grymt god gryta på kött (kan tänka mig att det va fläskfile eller oxfile) tomater, sparris, och så va jag fundersam....kände nån fler smak men jag inte hundra på vad det va. Än vad det va så va det gott i alla fall, det tjicklade alla mina smaklökar, bra jobbat Sverra =) Så vare ju bra sällskap också med både Ölund å Martin som joina.
Efter kolla vi på en film som inte va så där suvveränt bra men inte heller så där urdålig så man ba kräkes...nee....den va typ där i mitten. Den hade faktiskt några höjdpunker å man somna inte i alla fall ;)



Vart föresten idag på stan och slösat några tusenlappar =) Mat ha vi så vi klara hela månaden så nu äre bara jul käket men det kan jag inet köpa nu efterssom att det skulle förodligen bli dåligt inna jul men med alla della bekämpningsmedel dom he i så äre säkert färskt i flera månader. Så mycket konseveringsmedel som vi människor stoppar i oss så måste vi ju leva i fler hundra år...konserverade liksom =)



Sååå....dagens Topp -3 lista då, jag ha funderat hårt på denna för jag ha flyttat och fixat å donat och jag blir aldrig helt nöjd...but here goes.....


Top -3 Musik Artister som jag skulle tänka mig se live.
(De ä en skillnad om mellan dom jag vill se live och don jag inte alls vill se live)

  • 1. Jill Johnsson (Christmas Show)

  • 2. Östen Med Resten (Allt som ha med dom att göra gilla jag)

  • 3. Hammerfall ( Ett av de hårdrocksbanden jag skulle kunna tänka mig se live, dom ha sån jävla bra musik)

Jag kan alltså göra denna lista hur lång som hellst, jag ha många jag vill se som Dolly Parton, Smokie m.fl. Men detta vart dom top tre i alla fall.

Nä, nu ska jag spela WoW och sedan ta och fixa lite i köket.


Hojt

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en skön o trevlig första advent!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...