tisdag, november 25, 2008

Om Olika Bloggare....


Jga ha alltid vart frispråkig när det gäller bloggandet. Jag skriver va jag tycker å tänker men kan hålla tillbaks lite så man liksom inte skriver å gu va jag hatar den å den eller den va så korkad för den gjorde så å så. Man använder hjärnan å skriver saker som jag kan stå för och som inte sårar människor. Men nu allt efter man läser fler å fler bloggar jag jag upptänkt några saker....


  1. En blogg jag besökte skrev verkligen ut hela namnet på personen det handlade om och det va verkligen " ...har sån ful näsa att skulle jag se ut som henne skulle jag tagit självmord för länge sedan. Fettet hon har på sin mage borde hon skära bort med en rostig kniv så hon någon gång får känna vad smärta är"

  2. En annan blogg sa att det va idiotiskt och allmänt korkat att använda namn på personer man skriver om. Att de va så osmakligt så man borde bli avstängd från bloggandet. Läset då längre ned hur han hade skrivit i sin blogg å jag vart mer eller mindre förvirrad, läs detta. " Idag for M till A för att läsa med K och B. Dom ska sedan fara till S för att kanske ta en öl på vägen hem. Men M och B ha ju ett förflutet så vi får se om det går sig för. Medans J och JJ och FS kommer till mig och ska testa på röka tuban, JJ har sån underbar bakdel så J och jag smälter var gång vi ser honom" Detta va liksom bara en snutt. Hela blogginlägget fortsätter med en massa M, J, K och allt sånt...urk.....

  3. Å så ha jag hittat blogg som bara handlar om...jag vet inte...alltså. När man läser det så skriver en person om sin bror konstant. Inte något om sig själv eller om vänner elelr något sånt utan bara vad hennes bror gör. " Min bror for idag ut för att cykla, jag vet inte vad han gjorde ute men han kom hem klockan 13.00 idag så han har varit ute länge" Det va mer en protokoll för vad hennes bror gjorde. Ja, de kan man ju också blogga om =)

Mitt i allt kaos av konstiga bloggar som man läser så ha vi underbara bloggar som handlar om allt. En bra blogg i mina ögon ska innehålla ego, bilder, kompisar, världen, tycken, skämt, mysfaktor.....de gör en bra blogg =) Men de ä ju bara va jag tycker det =)


Hojt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen tycker jag man kan blogga om vad som helst bara man inte är oförskämd el sårar någon annan med det man skriver!
sen är det ju upp till var och en att välja att läsa eller att låta bli.
Många som bloggar skriver om sig själva, om sina liv med dess alla glädjeämnen och bekymmer. Många börjar också att blogga när de har det litet tufft, för att använda bloggen som en ventil..o kommentarer är alltid bra för att få lite respons.
Så tycker jag iaf!
Ha det gott!

Kiwi sa...

Ja vi se lite olika på de hela =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...