lördag, november 08, 2008

Party ikväll =)

Det är inte ofta men ibland händer det, Kiwi far på fest. Jehu, ni hörde rätt...Kiwi ska på party ikväll. Ä väll ingen stor drickare precis men ibland händer det man dricker å svänger sina lurviga. Fick en inbjudan i veckan till ett 30års party. En kompis till jag å Erik, nämligen ...

Magnus


... har nu fyllt hela 30 bast å de måste vi fira juh. Så, ska man förklara Magnus med några ord så blir det nog...snäll, trevlig, kul, chafören, buss chafören om jag få be =), store/lille bror till Micke. Han ä helt enkelt en livlig liten filur med hjärtat på rätta stället =) En smurf kan man säga ;)



När man va yngre va det lättare att festa och ha kul. För då tänkte man liksom inte va man skulle ha på sig för allt satt perfekt. Man tänkte aldrig på om hur man skulle sminka sig för man va alltid sminkad. Å så tänkte man inte på dagen efter, jag som bruka må pyyyyyyyyton dagen efter man ha drukit. Så nu gammal och förståndig som man ha blivit så gör man sig i mera ordning.

Jag ha liksom börjat fundera på vilka kläder man ska ha, va äre för aktiviteter för man vill ju inte förstöra dom finaste kläder man ha och man vill ju inte heller ha några gammla trasor precis för det är ju ett party =) Samtidigt ha man börjat rota fram sminket som man ha undanstoppat för någon regnig dag och hoppas att man inte ska få allt för många hudskador av att all smink va gjord på stenåldern. Å så självfallet fyller man kylen med dricka, juice och allt annat blött som kan va bra och ha och färdigrätter så man slipper göra mat. Men glöm inte bort hinken och en rulle toa papper. För en sak ska man veta, det som kommer in bruka vilja komma ut och det förvarnar mig aldrig så jag ha aldrig någon aning så en hink brevid sängen är ett måste.

Jag kan bara konstantera att de va vättre förr =) Men man har ändå kul nu =) Så, nej..... nu ska jag ned till pannan och ut ge fåglarna mat och sedan börja förbereda mig =) Men jag ska ta ett ton med kort så de kommer nog komma några här =) Puss på er alla....

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...