söndag, november 30, 2008

Eftermiddag...

...nästan kväll det är. Maten har jag förberett nere, den ska nu bara in i ugn och värmas klockan 17,30. Det blir kroketter och en typ av kasslergryta som man lätt förbereder med purjolök, champinjoner, paprika pullver, grädde, mjölk, salt, peppar, cintron skal.
Ja....de ä jäddrigt god helt klart. bara att värma i ugnen sedan så man behöver inte stå å slava vid spisen just före man ska käka. Svärfar å Fie kommer över så vi ska fira 1:a Advent tillsammans.

Blir till å tända några marchaller å njuta av den stämning som råder. Erik satt nyss och slog in lite adventssaker till mig....wohahah......ska bli kul å se vad han ha överaskat med i år ;)
Top-3 Tv-Serier i Nu-Tid!
  1. 1. CSI (det ska vara Las Vegas men Miami går också bra)
  2. 2. Ghost Wisper (faan å leva det livet hon lever, se döda...ursh men dock en bra serie)
  3. 3. NCIS (helt suvverän serie med både spänning och en jäddra massa humor)

Finns många fler jag se på men går dom på TV så släpper jag det jag håller på med. Nä, nu ska jag ta och allmänt dona lite. De ä rätt mycke att göra här hemma...ha alltid någe för mig =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...