tisdag, november 22, 2011

Wow - nostalgi och snyft!

Wow, det va länge sedan jag pratade om wow här. Jo här ska ni få höra, jag tycker Blizzard ska ta och dra någe gammalt över sig. 
Jag hade nämligen två konton, ett som jag själv startade för 5-6 år sedan och ett jag köpte  för 2 år sedan av en vän. Där spelade jag en präst som hette Vileya och så en Mage som kom att bli min main som hette Saax. 
Så en dag kom det ett erbjudande att signade man upp sig för 1 år spelande så får man Diablo spelet gratis och så mount till spelet. Saken va nu denna att jag kunde inte signa upp för att det stod jag kunde inte betala med kort. Men va faan tänkte jag så jag skrev till Blizzard med påföljd...


DOM STÄNGDE AV KONTOT!!!


Jag ha försökt med alla medel att få tillbaks detta konto men som säger att jag och min vän gjorde ett lagbrott så därför spärrar dom detta konto för all framtida bruk. Ni som inte spelar kan inte förstå hur hårt det känns att ha gjort någe för så många år å så äre nån som kommer å ta bort det och säger att nä...du får det aldrig mer tillbaks. 
Tänka er bygga ett hus, med exakt vad ni vill ha. Alla rum inredda till minsta detalj, varje tapet som ni stått och funderat över...så många timmar, dagar, år ni ha förbrukat för att få de exakt som ni vill. Så en dag kommer ni hem och huset är borta. Uppbränt, borta, jämnat med marken ...finns inte kvar något alls från. Allt är borta och ni måste starta om från noll....såååååå kul äre =/


Så, nu ha jag fått sitta och spelat upp en ny mage från början, fått levla upp henne och så nu börjat med achivment också....blaaaah....känns surt så in åt hellvette. Men kommer dom stänga av mitt eget konto kommer jag personligen se till att brevbombar kommer hemsöka deras brevlådor!
Gick igenom lite kort jag hade på datorn från nu och så....så här kommer lite nostalgi bilder =)



BG - AV....faan, ally på den tiden va så överlägsen på AV att horden gav som upp =)



Awwww, kolla vilka man ha i gruppen...nostalgi!



Murmur, han va inge kul på den tiden. Hade man ingen bra healer va man död....um...här vare jag som hela med Northensky å morfar tanka....NOSTALGI!!!




Underliga saker man kan få i wow, bland annat en svamp stol =) Här sitter min föredetta Saax på en...



Northernsky...



Blivit kul i Thusen needels...(hur man nu stava)...man får köra båt, jag äger! =)



Hahahahaha, Kyraa och Walgemajja i gamla Ogrimar. Utmanar hord att slå dom ;)



Dungeon =)

Jo ja tackar ja, va här som lvl 70 sög balle. Om man inte gick med rätt gäng =)



*snyft*...min gamla Saax =/



Min Northernsky är healer igen efter ha vart Boomkin, äger som vanligt ;)




En av dom roligaste questerna när man får klä ut sig till en murlock, hoppa man så trilla ett öga ut...hahahahahaa....underbart =)


Ja, nog med nostalgi för idag. Saax är död och nu har jag min lvl 83 Mage med namn Zaax =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...