måndag, december 08, 2008

Tandvärk, halsvärk, ögonvärk.......


Vilken hellvettes helg jag haft, med tandvärk och öronvärk så det stått härliga till. Vaknade på Lördagsmorgon runt 3-4 och hadde så fruktansvärt ont vid örat, ögat, tänderna och hals körteln på höger sida. Det kändes först som höger ögat skulle poppa ut, så jävla vidrigt. Sen kolla jag mig i badrumskåpet så är jag uppsvälld på höger sida där hals körteln är (plus att jag är alltid lite uppsvälld där, har en lite förstorad halskörtel än fast jag ä frisk) så det ser verkligen ut som att någe är på väg ut ur halsen... *ursh* ...

Både övre och nedre tandraden gjorde också ont. Ja måste på någe sätt ha legat välldigt konstigt och hindra blodförloppet eller dyligt ut mot huvudet. Om ni kunde se alla mina konstiga sovställningar skulle ni veta att det är inte så underligt om "jag" skulle lyckas med det =) På detta kallsvettades jag också, jag kände hur min kropp va kall men det kändes som jag satt i en ugn.

Sluta med att både Lördagsmorgon, Söndagsmorgon och Måndagsmorgon ha jag nu sovit på soffan i sittande läge. Varför jag nu säger morgon är för att när ni gått isäng ha jag äntligten kunnat somna för värken ha släppt lite.

Men nu verkar det gett sig lite, jag känner inget än *peppar, peppar* men jag få ta det lite lungt idag. Hoppas bara örat ska ge sig snart, känner mig lite tätt/tett (hur man nu stava) i höger öra. Har svårt att höra om någon säger någe.


Skriver mer ikväll, jag måste få i mig some fooooood =)


Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Naaaw, stackars lill-du! Det där låter ju riktigt otrevligt! :(

Hoppas du mår bättre snart. Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...