tisdag, december 30, 2008

Julklappar...





....som jag fått tänkte jag att jag kan ju faktiskt tacka för =)

Jag fick en hel hög med massa julklappar i år från kompisar, släkt och vänner. Många va riktigt bra måste jag säga. Halsbandet som jag har på mig här är från en av mina bästa vänner....Elina =)
Hon och jag bruka byta juklappar varje år...inge stort å så utan ba nån liten sak....som ett tacken för man finns och allmänt ba för de ä kul att öppna julklappar en gång per år.

Det va ett jätte fint halsband som det innehålelr tre ringar och på var och en av dom står det Laugh, Life och Love. Liksom på vardera ring, inte tre ord på en ring utan en och samma tre gånger. Bra julklapp helt klart =)

Passa på att liksom ta ett kort på mig själv. Det är inte allt för ofta jag liksom är med på kort så jag tänkte det va liksom lika bra att visa upp mitt halsband och visa upp mig själv för ni som inte sett mig på ett tag . Jag ha väll kanske inte ändrats så mycke förutom att man får ett antal rynkor och blir gråhårig =) Å så blir man krokigare och pattarna kan man slänga över ryggen och bära men det syns ju inte på bilden =)


Singstar (inclusive 2 mickar), 2 Arkiv- X filmer, Vildjuren, Narnia - Prins Caspian,
CSI - Las Vegas 5, Idol, Mario Cart till WII plus ratt.

Ranma nummer: 15-16-17-18, underbar att läsa med en massa komik =)

Denna tomte och gran pluggas in i ett USB utag. Granen fick jag förra året och den skiftar färg men tomten fick jag nu i år och starta men den så spela den 4-5 olika julsånger på sina trummor....ball helt klart =)

...men detta va inte allt kärt folk. Utan jag ha också fått ett presentkort på tidningen kattliv, stora och små handukar i lila och röd färg, pengar, lotter och så ha jag säkert fått någe jag just nu ha glömt. Men jag gilla dom lika mycket som allt annat. Tack kära ni för allt =)
Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Varsågod, gumman! Jag var mycket noga när jag valde ut de tre ringarna, men jag tyckte att de där passade dig perfekt! Hoppas du tycker det med. :D

Hoppas nu att Kattliv är en riktigt bra tidning, tydligen kommer första nummret i slutet av januari, så du får vänta ett tag till, hihi!

Förresten, vad jättefin du var på kortet med utsläppt hår! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...