onsdag, december 10, 2008

Strömavbrott efter strömavbrott....

Vi hadde i måndags nalta problem med strömmen. Den ha liksom kom och for lite som den själv ville, jag som hade så mycke att göra på nätet då. Jag skulle beställa dom sista julklapparna och jag skulle ju självfallet skriva bloggen så jag massbombar väll bloggen nu istället då =) Skämt å sido, strömmen gick så mycke så 4 av mina lampor gick sönder. Kan bara tänka mig va mina maskiner tyckte om det hela.....*grrrr* åt vattenfall.

Satt med stearinsljus och skrev julklappsrim, man hande ju inte precis någe bättre för sig så.

Igår hade jag nys dag, kunde inte skriva så mycke blogg då heller. Varje tangent man tryckte ned nös man så ens tangentbord gatt saneras idag...haha...urk..=/ Vart lite bättre på kvällen så jag slog in en hööööög med julklappar. Nu ha jag bara några stycken till jag väntar på, vissa paket drar verkligen på sig. Men jag ha då fått leveransgaranti från vissa att skulle jag inte få paketet före jul skulle man få tillbaks pengarna.

Efterssom det vart välldigt sent för mig inatt så steg jag upp idag klockan 13, vet..Kiwi ha snott på dygnet igen. Lätt hänt när man bor hemma själv och liksom inte ha nån som lever om så man kan vakna. Vilket som så är det en massa att göra idag, skotta av bron, elda, tvätta, vika tvätt, slå in fler paket, fixla lite på datorn, städa nere och lite annat smått å gått här å där =)

Men jag kommer åter med en Top -3 lista =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...