onsdag, juli 08, 2009

Skrivaren glöder ....

... ja alltså jag skriver ut så mycket just nu så den glöder. Håller på med bröllops saker igen och nu är liksom allt klart så det är bara att skriva ut. Men jag kan liksom bara skriva ut 10st varje gång så jag kan kolla dom. Måste kolla allt efterssom för jag ha sett att ibland läker patronen mer än andra gånger. Köpte nämligen lite billigare bläck och färgpatron för ska man skriva ut ett par hundra sidor så känns dom billigare lite....billigare helt enkelt. Annars betala jag typ 300kr per patron men nu äre bara 200kr så det är en hundrings skillnad.
Här hemma ha vi idag mulet, men det ha regnat nu flera dagar i sträck. Så vattnet som jag ville ha har verkligen kommit. Fick rädda vissa saker ut som höll på bli dränkt och så fick jag ta in tvätten och köra den i torktumlaren, den va blööööööt!! Hoppas bara nu att vi gör bort all detta regn så att på bröllopet det blir bättre väder. Det vore ju lite olyckligt om det ösregnar då med tanke på att man kommer va lite ute också. Man få hålla alla tår och fingrar korsade....
Erik ha vart hemma och jobba denna vecka så man har haft middag vid bordet, vanlig tid. Jag måste säga att det hela är välldigt ovanligt, man hinner göra rätt mycket på en dag. Sånna där småsaker som man annars måste göra på helgen....å va jag längta tills han alltid jobba hemma. Men det kan nog ta ett tag för nu denna vecka jobba han här hemma i Husum, sedan så har han semester 2 veckor som vi ska va i Nysele och Stornäs för bröllopet och Tärnaby marknad. Efter det jobba han en vecka här i Husum igen men efter det så ser det ut som att det bär av till Umeå igen....

Nä, nu ska jag sluta tjata, gnata och gnälla =) Jag ska ta och göra klart dessa häften och spela lite WoW =)


Hojt!

2 kommentarer:

Tina sa...

Jo du jag menar knorten o myggen...de får gärna hålla sig på avstånd ;)...o visst hoppas man att vädret skall bli bättre...bättre än vad de är iaf de kan ju inte bli sämre får man hoppas.

Elina sa...

Kul att fixa kooort! :D Bra syssla när det regnar också..

Ser ni fram emot semestern, måntro? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...