tisdag, juli 28, 2009

Bröllop mellan Linda och Henrik....

... med välldigt många bekanta och obekanta ansikten välkomnas alla till bröllop mellan...
Linda Stenvall och Henrik Viklund
Jag fick bara ett kort på Viklunds sida för det andra vart kolsvart av någon underlig anledning. Många av mina kort vart skitdåliga så jag hoppas att mina rullar som är på framkallning ska innehålla många bra kort. Men några bra kort vart det i alla fall, jag fick ljusna vissna och klippa bort saker så vart dom lite bättre....

På detta kort ser vi pappa John, Marianne, Erik, Bror och lite annat folk, men det är dom som syns bäst. Vart lite panik i kyrkan för det va ju meningen att man skulle sätta familj längst fram å det funka väll bra men sedan då....hela planeringen som jag hade tänkt gick i krash för det sa *popp* så va alla igenom dörren....inte liksom en ström utan en boll som bara kom med alla samtidigt...ojoj...=)
Tova - Litet men välldigt söt busfrö =)
Lars - en tvåhornad djävul =)
Mycket fint par, gilla verkligen Lindas klänning. Lång, härligt vit, å så massa knappar bak, så där sned framtill... jag tycker det va helt jävla underbart fin. Men det kan ju hända att den va jätte fin för att den som bar den va så jätte fin =) Linda va välldigt vacker, den där figuren i den klänningen satt som skräddar sydd.... Å så då Henke, stilig som få. Inte allt för ofta man få se honom i något sådant =)

Awww....ja...dom va så vackra.... *kram* ...

Busfröerna hade lite svårt att sitta stilla men det va bara sött, som när Maja hängde över räcket och visa alla trosorna =) Men Lars hade fina saker för sog också. Han fick hålla i de två blommorna ett tag som Maja och Tova skulle ha, helt plötsligt sätter han dom på hyvudet så han licka bocka per fast med blommor på huvudet i ställe för horn =) Mycket passande i en kyrka .. *garv* ...
Sångfågel Nina =)



Linda & Henrik

18/7 - 2009

3 kommentarer:

Elina sa...

Vilka bilder! Vilket bröllop! Vilken klänning! Linda är verkligen jättevacker! Du får hälsa din bror så mycket från mig någon gång. Ja, och Linda också, såklart! :D
Kram stumpan!

Kiwi sa...

Hehe..ja det ska jag göra =)

Anonym sa...

Hittade din blogg i dag och blev jätteglad när jag såg bilderna från Henrik och Lindas bröllop. De är helt enkelt underbara. Två fina människor som gift sig. Ge Linda och Henrik en kram nästa gång du träffar dem och hälsa från Mariann.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...