fredag, juli 10, 2009

Packar väskan...

..... och göra mig klar för imorgon bär det av. Imorgon får Erik semester i två veckor och dom ska vi avverka i Stornäs och Nysele nu inför min brors bröllop. Det är mycket som ska packas och som inte får glömmas. Saker som har med bröllopet att göra och saker som ha med att man ska njuta av semestern så mycket som möjligt. Det bruka alltid va någe man glömmer men detta år hoppas jag att allt ska minnas.
Men idag ska vi fara till stan och handla, lite käk och lite sånt. Måste köpa fler bläckpatroner för hellvette va det ha gått färg. Jag köpte hem tre svarta och två färg och dom är krut torra. Så jag måste på OnOff idag och köpa fler. Häftet ska va utskrivet och klart innan vi far imorrn så man kan väll säga att jag kommer jobba kvälls passet ikväll =)
Blir väll att packa dom sista sakerna imorrn som täcke å kudde, annars tro jag att vi ska hinna det mesta ikväll. Måste figgulera ut vilka filmer och spel man vill ha med sig också. För äre sånt här trist väder vill tusan inte jag va ute och hålla på. Men fiskekläderna och fiske spöna är packade så vi hoppas på lite fiske chanser =) Å så måste jag juh få bada lite mer så nu till veckan och veckan efter vill jag ha SOOOOOOOL..... å lite värme på det =)Kameran är laddad, dator och digital kamera sladden är med, nya batterier är insatta. Kläderna packade (de mesta), korsordstidningen med, fotbollarna och de andra spelen nedpackade, 2 extra högtalare, alla kattsaker (som klosax, p-piller, leksaker, torrfoder, blötmat, kattgodis, koppel)... ja....jag tro vi är mer eller mindre fit for fight!!
Bilder från bröllopet och semestern kommer komma om 2 1/2 vecka. Då kommer jag väll fixa alla kort och lägga ut här på bloggen så håll lite koll då =) Men nu ska jag ta och fixa lite småsaker innan Erik kommer hem och vi far till Ö-vik.

Hojt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

awesome

Elina sa...

Ooo, vad kul med semester! Hoppas ni får superväder! Skönt att komma hemifrån, va?

Kiwi sa...

Ja, någe så kopiöst kul =) Men kommer även bli stressigt inför bröllopet men efter allt sånt är klart. Ja då äre semester på riktigt =) Håller på försöka komma överfunn med ett tal men det går väll sådär, jag ä ingen talare...ursh!!! =/
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...