tisdag, juni 02, 2009

200 år.....

... nä jag mena mitt 200:drade inlägg =)

Jag ha alltså gjort 200 inlägg om allt å inget, stackars ni som läser allt jag skriver ;) Men det är riktigt roligt att kolla tillbaks va jag skrivit om och hur man har ändrat sin åsikt och hur man skriver. För till och med sånt bruka konsten att ändra sig allt efter åren går (Faaaaan va gammal jag låter =>).

Efter mina 200 inlägg så funderar man på om någon läser det mann skriver, men jag ha min räknare och den säger att nån jävel är då inne och kollar på sidan än fast den inte lämnar tassavtryck (gäller inte E =>)

Mitt allra första inlägg som jag i alla fall ha kvar är "Midsommarfest 2005 i Björna" som gjordes 27 Juni 2005. Jag vet att jag ska ha gjort inlägg tidigare men detta va ju inte min första blogg så dom ligger nån annan stans å skräpar...räknas inte =)

Några av dom roligaste inläggen jag gjort är "Familjen Viklund", "Familjen Tjärnström" & "Olika Kompisar". Det va kul att ge ett ansikte till dom man liksom pratar om på bloggen och få presentera sin familj, släkt och vänner. Funderar snart på att göra en ny för vissa vänner ha fallit bort, vissa ha tillkommit och så ha det blivit en uppdatering liksom om det som står om dom. Men jag vet än inte hur jag ska göra den eller ..... ja....vart.....
Men jag få tänka lite och finula lite med E =)

Så, YIPPI och Grattis Kiwi till det 200:drade inlägget, Yay me =)

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Grattis grattis till det 200:de inlägget! Mycket har blivit skrivet genom åren, och många vackra bilder har visats. Keep it coming! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...