onsdag, juni 24, 2009

Varmt....

...varmare, varmast....*pjuh*.....

Först kan man konsten att klaga på att det inte ä nån värme och sedan kan man konsten att klaga när det är för varmt. Fast man skulle inte behöva klaga om det kunde bli en mellan temperatur =)

Jag ha inte precis vart ute idag, för när det är över +40 grader i solväggen är jag inte så sugen på att gå ut. de enda som jag ha gjort ute är att hänga upp tvätt. Tog tillfället i akt i stället och dona på lite inomhus, damsuga, byta kattlådan, spela WoW, vikt tvätt, tvättat, plockat saker jag ska ha med mig till mor och far.

Vi far nämligen på fredag till Nysele för att i helgen är det Storumandagarna. Det är ju en typisk sak jag vägrar missa. Ha missat den 2 gånger under 28 år så man kan väll säga jag är hängiven =) Hela anledningen till att man far är att man träffa så många man känner, bra sätt att bli uppdaterad om allt som händer =) Verka som i år vi kommer få bra väder också, det är inte dumt alls med tanke på hur många år det bruka regna.
Grannarna till mor och far (kusin Erling och Tina) ska också dit, så det blir väll hela tjocka släkten i år igen =)
Ska hålla mina korkögon öppna för jag ha några saker jag ska kolla på, på marknaden. Få väll se till att fota lite också som jag kan lägga ut här sedan =) Ska fota mina blommor nån dag här också men jag tror jag gör det på kvälls kvisten när solen inte steker mitt fett =)
Tyckte denna lilla bild va som klippt och skuren till den middag jag gjorde idag. Jag gjorde mor och stekta fiskpinnar men en sak se jag. Det är sista gången jag använder Willys fiskpinnar och inte Findus. För man ha fiskpinnen i ena handen och garneringen i den andra....den liksom lossnar =/

Nä, nu ska jag fortsätta dola på här hemma nu när det är kallt och skönt ute. Tro jag ska ta mig an och ansa lite blommor ute och kanske ta ett kort eller två =)

Hojt!

1 kommentar:

Tina sa...

Jo jajemen att vi skall dit...vi har ju missat storumandagarna genom fotbollen =( men i år fick vi tillfälle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...