torsdag, juni 18, 2009

Glad Midsommar

Glad Midsommar
önska jag och Erik alla vänner, familj och bekanta.


Kommer att sätta ut bilderna jag tagit undre midsommar kanske på Lördag eller Söndag. Antar man kommer va smått bakfull på lördag så man få väll se hur mycket man kommer att orka göra =) Men dock ska jag försöka göra ett..försök.. =)
Men idag ha det vart fullt upp, både vart och handla, fixat till lite mat som gå att göra i förväg, handlat sprit, gjort klar alla lekar och allmänt haft eld i baken för att få klart saker så man slipper göra så mycket imorgon på förmiddagen innan alla kommer. Får hoppas att vi få bra väder också, jag ä less allt pissande så nu får det gärna va varmt och torrt i typ en vecka så få det regna lite igen.

Nä, nu ska jag käka lite jordgubbar med grädde =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...