tisdag, december 22, 2009

Jul, jul...

...strålande jul....

Hahaha, om ni kunde se mig nu. Jag sitter med två listor och pitar och påtar för fulla muggar. Vart bestämt typ idag/igår att vi ska ha en lite Nyårs firande här hemma för kompisarna. Inget stort liksom utan bara några vänner, god mat, dryck och så leka nån lek, spela brädspel, kort, WII och allmänt ha det gött =) Självfallet skjuta några raketer, det går ju inte att glömma =)

Sitter också å plitar på en matlista, vad som ska inhandlas imorrn inför julen. Det är rätt mycket faktiskt, lite av varje liksom. För än om man nu är 13 personer som ska äta hemma hos mor & far så äter man inte så mycket av varje sak. Man vill juh få plats med minst en smakbit av allt, behöver liksom inte köpa 1 kg av det ....2 kg av allt.
Ska bli kul att fira jul hemma hos mor och far igen, det var ju nu tre år sedan sist. Har alltid kommit något emellan men i år blire av. Hoppas onga där är någorlunda frisk annars vet jag vad jag kommer va efter Jul...jo, sjuk... allt som ha med barnsjukdommar att göra få jag *suck*....
Det få juh inte sabba nyårs firandet juh...

Nä, nu ska jag dola på här hemma och se om jag får någe gjort =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...