tisdag, maj 26, 2009

Beauty is in the eye of the beholder =)

... de ä nästan någe man skulle kunna säga om denna bild. Den är söt och tilltalande och kan sätta bra drömmar i mitt huvud, jag som gilla drömma om lite mystiska saker =)

Är fortfarande sjuk så jag viste inte helt vad jag skulle skriva om i bloggen idag. Vart sjuk som faan på Lördag, det kom typ på 2 timmar så sa det pang så satt jag helt plötsligt med ont i halsen, ont i huvudet, grön snor som drippa ut (ursh), feber och helt jävla slak. Jag ha aldrig någonsin blivit sjuk så fort, på 2 timmar han någe bryta ut i mig som liksom kändes som en explotion. Nä fyå måste jag säga för det va inge trevligt alls. Man försöker sova men det går inte för hela huvudet sprängs om man lägger sig på kudden så man få sitta och sova. Halsen gör så ont så varje gång man sväljer känns det som 100 skarpa knivar skär mot strupen. Å det känns allmänt som nån kört över min kropp med en lastbil så mina ögon ska ploppa ut genom mina ögon hålor och
kroppen död. Söndag vart det så mycket sovande jag kunde....lodrätt vill säga. Jag va helt jävla död både Lördag och Söndag men sedan sedan på Måndagen kändes det så mycket bättre, å idag känns det ännu bättre. Jag hosta inte lika mycket nu som i måndags så jag ha kunnat damsuga både uppe och nere. Och när jag kan städa så börja det gå åt rätt håll =)


Så söt bild till en obotligt förskräcklig beskrivning om hur min helg ha varit =)


(jag, lilla söta jag =)
Till helgen kommer min Mor och Far på besök, ska bli kul att se dom igen. Känns som man ses inte tillräkligt...ursh....måste ändras..... Vi ska nog på lördagen in till stan och göra den så osäker som möjligt =) Pappa ska bland annat ha en bröllops kostym till bröllopet som ska va i Juli.


Kom å tänka på det....hmmm, vi ha haft främmande nu varje vecka i ja, en månad eller så. Vi ha alltså haft mer besök nu i år än va vi hadde på hela förra året =) Men det ä kul men det få inte bli för mycket, vi ha så mycket här hemma som ska fixas. Men nu efter mamma och pappa kommit på besök så kommer det va lungt i tre veckor sedan Midsommar, Stormandagarna o.sv. =)

Ja, det ä som sagt mycket i sommar men det ska bli kul. Hoppas bara att vädret håller i sig och man hinner njuta av det hela.
Nä, nu ska jag liksom hosta klart, se tv och försöka få i mig så mycket vätska som man möjligen kan =)

Hojt!

2 kommentarer:

Elina sa...

Din far i kostym? Han blir garanterat jättestilig! :D

Tråkigt att höra att du varit så jäkla sjuk, gumman! :/ Men desto bättre att du är på bättringsvägen. Snart är nog du ditt vanliga jag, igen.

Himla söt bild, jag håller med. Kram gumman!

Kiwi sa...

Ja, jag tro han kommer bli mycket stilig. Han är en av dom få i min familj som klär i kavaj =)

Jag ä på väg att bli mig själv igen så det är bara att se upp =)

Ja, vist va jag gullig, smått sur på min farbror men söt ändå =)

Kramiz =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...