fredag, augusti 14, 2009

Hohoho...

... Marry X-Mas ?!? eller, hur vare nu?!? Näääääää, grattis på 30 års dagen (igen) Magnus =)
Saken är den att Magnus...
<------------------
...fyllde 30 år i November förra året (skämmes Kiwi) å inte fråns nu ha jag fått tummen ur arslet och skickat in för framkallning. Dom bruka ju säga bättre sent än aldrig va =)
Så, här är några bilder från festen han och Jenny hade ordnat, mycket uppskattad och rolig fest. Sånna vill jag se fler av =) Men du vet väll Magnus att än fast DU fixade en fest för dig själv går du ÄNNU inte säker ;)
Mmmm, food gött. Vissa drack dricka men icke jag =)

Dom va tycligen hungriga vid detta bor med =)
Nuooooo på dig med Jens =)

Magnus syster Sara och pojkvän, alltså Saras pojkvän och inte Magnus =)
Hej Martin =) andra pojken här närmast vet jag inte namnet på...
Enda kortet på Jenny, hurru...Jenny...ingen linslus va =)
Ölund och Micke =)
Martin och Erik
En tjej jag inte minns namnet på heller =)
Hoj Sverra!!! =)Ölund...Hoho....Magnus =)Mmmmm, välklädd å fin =)Hojt hunken.... =)Micke, Ölund och Sverra =)
Ja, kul vare =) Men som sagt, man vet aldrig när det händer igen =)
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...