lördag, augusti 15, 2009

Efter bröllopet...igen =)

Ja, efterssom jag nu ha framkallat skiten så tänkte jag att jag kan ju börja lägga ut lite kort.

<-------------- em="em">
Marre, en upponed hängande Maja och Elisabet =)


Det vart så många bilder efter bröllopet så jag fick dela det i två inlägg, de andra inlägget kommer väll ikväll eller imorrn =)
Efter bröllopet vare skönt att slå ned arslet i Stornäs, på mamma och pappas altan för att bara känna lugnet. Samla liksom lite tankar och allmänt höra på vad alla andra hört från allas munnar. Satt redan då och va lite orolig för hur bröllopsbilderna skulle se ut efterssom jag såg att digital cameran inte gillade att det va mörkt lite överallt och vart tvärt ljust så den viste inte om det skulle va blixt eller inte.
Första framkallade rullen kände jag en lättnad för dom vart fina så fina...meeeen, så kom det två rullar som va helt förstörda...totalt jävla förstörd. Min kamera ha fått tupp guck och tagit varje bild 4-10 gånger på varandra med ränder å tjaffs så dom va bara att kassera. Men sån tur va att dom braiga bilderna jag fått med digital cameran va dom dåliga på rullarna å så tvärt om så dom liksom komplitera varandra.
Satt å flina när jag såg bilderna för en massa bilder dök upp i skallen, en sak jag dock märkte....man ska kolla ibland bakom på vissa kort, inte dom man tagit kort på utan va dom i bakgrunden gör =)
Linda, John (pappa), Eva (mamma) och Ecke =)
Kusin Peder =)
Sofie (tro ja om jag inte minnes fel, Peder och Elisabets yngre dotter=)
Lina (Peder och Elisabets äldsta dotter)

Marre och Maja =)

Krille (kusin barn, faan va dom växer upp fort =)

Lill Johan, också kusinbarn (småååååått lik stor Johan =)

Awww, stackars Majas tår ;)

Pappsen...

Marre, Marre...busa....marre...marre =)

Fru Viklund, Fröken Tova och Herr fiskargubbe =)

*höhöhö*

Glada Tova =)Mjaaa...jag ha fått fingret av min storebror Erik men denna gång fick jag faan två.. Maken av fräckhet va =)Henrik och Lindas vovve Izze.Can you feel the lööööv, NÄVER =)
Hela världen upp och ned va =)
Ja, detta va del 1, på del 2 kommer omfärgning av Marres hår och paltkoma dags =)
Hojt!

1 kommentar:

Sara sa...

Sv: jaa, det är verkligen jättesynd att de försvinner! :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...