söndag, september 01, 2013

Ohängda släkten Karlsson...

 ...dagen före Pia och Simon skulle gifta sig så samlades en bit av den ohängda släkten Karlsson hos Pelles faster Bitte för att grilla och umgås. Mycket trevligt gäng måste jag erkänna, är man van våran släkt och familj så kan man ta viljen familj som helst =)
En av Pelles farbrödrar kommer från Pieå så dom åkt en bit, gubbarna är födda i Piteå men Bitte vart född här i Övik...tror jag.....Är inte helt säker, man ska tänka på att jag ha inte känt dom så länge än så jag lär mig fortfarande saker. Så är någe fel får man ta det med en nypa salt så att säga ;)

Här ha vi Eva till vänster och Birgitta till höger, sitter och väntar på maten ska bli klar. Härlig kväll som denna...lugn, varm och myggfri. Leo fick uppmärksamhet som bara den, lill skrutten blir bortskämd =)


Lennart som är Evas man kan man också skymta på bild här...ååå så deras hund, knä hund =)


Emilia, Bittes lilla busfrö =)


Elin, dotter till Birgitta...


Perfekt markhöjd båda två =)


Grill mästarn Robban och Peller farbror Lennart...


Lill vovven som hela tiden ville vara med men han satt liksom fast, matte och husse satt en bit bort och kopplet va inte så långt. Vovvsingen såg något matte sjuk ut =)


Elin...


Birgitta...


Eva


Pelle vaktar Leo =)


Robban...


Man vart juh inte mindre hungrig när han lyfte på locket...*suck*...


Lennart...


Svärfar fick också va med på bild =)


Emilia och Alexia...



Maten va smarrig som bara den, eter ett tag vaknade Leo så han fick gå till pappa...sen jag...sedan Bitte. Langen går vet ni =)





Ligger skönt i Bittes famn och sussar, kanske man kan anställa henne som barnvakt ? ;)


De tre bockarna bruse...Gustav, Lennart och Jan-Erik =)

Mycket trevligt sällskap och god mat, måste vi göra om =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...