måndag, september 02, 2013

Blandade bilder på Leo....

 Vist måste lille man få ett eget inlägg också =) 
Mena han är snart två månader och jag inte hunnit skriva i bloggen på hela tiden men nu ha jag lite mer tid, lust och ork så här kommer en blandning av bilder på min underbara skrutt unge...
Jag vet att vissa av dessa bilder finns ute på Facebook men jag mena det är ändå bättre att ha dom här...kan liksom skriva mera om honom här. Min lilla skrutt...2 månader snart...ojojoj....vart far vägen???? Vi sa just det idag också att jag och Pelle firar 1 år nu i September, det känns som det va igår jag träffa han. Älska han lika mycket som då om inte mer, med alla små brister och sånt. Kan man älska någon mer på grund av deras brister ??? Tro tusan man kan det, han ha små charmiga små saker så skulle förut göra att jag klättra på väggen men jag gör det inte nu. Kanske ha jag mognat ??..ahahahah...*host*...

Nä tillbaks nu till Leo, bättre att prata om han så jag inte säger saker här jag kommer få stå och ångra sedan =P Men dom flesta känner mig och vet att jag ångrar inte mycket i mitt liv. Ta dagen som den kommer och gör den till så bra du kan så kan man tusan inte ångra något. Livet är för kort för att ångra saker, bättre att glädjas och känna att faan...ok...idag vart inte så bra men imorrn ä en annan dag då jävlar gör jag tvärt om så kanske det fixar sig.... 

Många bilder man får på min skrutt är just när han sover men han ä rätt söt då också =)



Min lilla linslus!


Bästa platsen är på pappas mage, speciellt efter man käkar och om magen är bar. Där kan man alltid somna in och känna sig säker... Mina två älsklingar!!!!


Huh!?!.....


.... ahaaaa....


..vilken nöt du är.... =)


Coollingen på väg ut i det kalla vädret på kvälllen =) 


 Mössan passa väl så där.. =)



Gladskiten =)


Byta blöjja går rätt bra, om man får sparka lite blir allt så mycket bättre...


POSE!!!


" pappa, din mage är bäst men jag tror du är hungrig...den låter som när jag skriter"


 Sleepy head!


Omf!!! what was it you told me...fart?? kiss?? smile??? what shall i do???


Oooo.....blå nalle dinglar, går att äta ?? =)


Trötter i mammas famn...


Första badet, så skönt...inte en tår alls på långa vägar....


Somnade sedan i den sköna bad handduken jag fått av faster Pia, kusin Thea och farbror Simon =)


You stink mommy!!!



ZZZ.....


Dags för en rap, då blir man satt hos pappa ett tag =)


"pappa, i love you man...this is sooo cosy!"



Nääääästan får man sig runt....snart så =)


Vill....vill....vill över...men armar är i vägen...



Vissa dagar ska man ha konstant uppmärksamhet så pappa och mamma får allt turas om...


Meeeen jag ä en glad skit när dom är i närheten....så man få lite plåster på såren =)


BTW...vill tacka alla som lånat oss kläder, saker och gett oss saker till lilla Leo. Ni ska veta ni är guld värda och vi alla tre tackar verkligen er. Blivit lite billigare för oss så man kan slösa på viktigare saker åt han =)

Å snart äre dags för dop också, kommer bli uppe i Stensele kyrka. Lille mannen ska juh döpas....å när man döps bruka man få nån typ av presenter. Hmmm, jag ä inte döpt, kanske jag ska döpa mig också så får jag med presenter...hahaha...*host* =) 
Å gudfar och gudmor är bestämt...nu ska man bara fråga dom. Undra om dom godkänner lillskiten som sin gudson. Ja faan vore väl annars, kommer spöa dom lugnt om dom säger nej =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...