lördag, november 21, 2009

Smörgåstårta


Har varit så sugen på smörgåstårta nu ett tag så jag gatt bara göra en, snålvattnet kunde inte stå emot...*haha* Tänkte först jag skulle göra den igår men fanns ingen ork eller tid så den vart gjord idag. Ska käka den ikväll och jag hoppas den är lika god som den ser ut =)
Fyllning 1:
  • Tonfisk i olja
  • Hackade ägg
  • Röd rom
  • Persilja
  • Grädde
  • Majonäs
Fyllning 2:
  • Mimosa sallad
  • Persilja
  • Hamburgekött i tunna skivor/hackade
Fyllning 3:
  • Samma som fyllning 1.
Topping:
  • Ost
  • Ägg
  • Tomater
  • Gurka
  • Rester av fyllning 2
  • Räkor
  • Rökt skinka
Suddiga bilder jag vet, men jag ska som sagt käka den ikväll så jag ska ta bättre bilder då... =)
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...