onsdag, november 18, 2009

Baknings listan....

(Bild från förra året på Barnkakor)
Nu äntligen har jag bestämt vilka kakor jag ska göra i år. Jag fick typ stryka hälften av dom, känner jag ha inte tid eller platts i frysen. Men i år blir det många gamla godingar som jag bruka göra när jag bodde hemma hos Mor & Far, uppleva gammla minnen med andra ord.

Så, i år blir det...
  • Cookis
  • Kokos kakor
  • Drömmar
  • Barnkakor
  • Mint toppar
  • Vaniljhorn
  • Finska pinnar
  • Märtas Skurna Chokladkakor
  • Mandel Musslor
  • Mandelflarn
  • Beskvier
  • 5 i 5 kakor
  • Nougatrutor
  • Pepparkakor + hus
  • Nötbräck
  • Knäck
  • 3 olika typer av Is choklad
Inte så mycket va ;) Bara hälften av förra året så för mig känns det verkligen som inget alls. Men det gäller att ha platts i frysen ;)
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...