måndag, november 23, 2009

Priset...

.... tröstpriset jag fick för att jag var med i Radio och tävlade vart detta. En CD skiva, tre godisar och en penna, allt självfallet med radio loggan på ;) Fick också en lapp från programledaren där det stod....

" Bra kämpat Kristina!
Här kommer ditt pris, hoppas du kryar på dig.
Fortsätt lyssna
Kramar Lönnå P4 "
Jag mycket stolt att jag va med över huvud taget, men tusan va nära jag va att snyta den första frågan. Men men, nästa gång är jag mer på hugget =)

Annars idag ha det vart rätt soft, jag sett på tv, tvättat kläder och vikt, eldat, städat lite och suttit med jul listorna. En massa rim som ska skrivas på paketen och håller dessutom på skriva upp handlingslappen för åt helgen när jag å Erik ska till stan för att köpa lite julklappar och handla massa mat. Det behövs verkligen en lapp då som är ungefär som en mil lång ;)
Åh jo, vi måste handla bildelar också. Vi besiktigade bilen nu i fredags å den gick inte igenom. Vi ha tre saker vi måste byta, ok, bromsskiva och någe mer. Det är skrutt att det kommer före jul....gaaaah.... =/ Men men, en bil måste man juh ha =)

Vart ugnsmacka för oss i Lördags, vart så super sugen på det så jag bara kunde inte hålla mig. Dock han jag äta hälften innan jag liksom kom ihåg att ta ett kort =) På mackan denna gång vart det...
  • Falukorv
  • Franska
  • Gurka
  • Tomat
  • Ost
  • Pizza krydda
  • Skinka
  • Tomatpurre
Inte i den ordningen kanske men det va på i alla fall =) Käkade samma sak idag fast det va rester från lördags, men ändå suvve gött =)
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...