söndag, oktober 18, 2009

WoW bilder....

Det va ett tag sedan jag la in bilder från WoW spelet men jag tänkte nu ska jag in med några godingar. Det är både gamla bilder och nya bilder....
På WoW är det nu Hallows End special vilket innebär man går å göra en massa små quest som..
Trick or treat - man far till en inceper varje timme och få en present som kan va ond som god =)
Headless horseman - man går en instans och ska döda den huvudlösa ryttaren för att...få hans huvud =)
Pumpahuvudet - alltså, man ska kasta en pumpa på olika raser i spelet som taurent, night elf, gnome å så vidare. Vilket jag svor åt för en timme efterssom en Orc fanns faan ingers att hitta men jag fann dom....hahaha... =) På bilden här ovan ser ni mig... Min honeydust som fått ett pumpahuvud och så rider jag på min Broom ;)
Förklädnad - Man får genom Trick or Treat ibland en Wand som kan förvandla folk till olika saker. Bland annat så kan man bli skelett, fladdermus och mycket mer. Man blir så söt så =)
Det finns en massa massa mer men skulle jag skriva upp alla skulle ni lessna.
Man kan ha olika små minion på spelet, ungefär som pets men dom krigar inte utan bara sällskapsdjur som ser söta ut. Här är några av mina favvisar =)
Obsidian Hatchling
Mr. Chilly
Snarly
Curious Oracle Hatchling
Och min totala favvis.... Egbert!!!! Jag mena, kolla på hans ögon, finns det någon sötare på denna jord =) Å så när man stått stilla för länge så kutar han runt runt runt runt....se dumt men sött ut =)
Se så trogen den är, bara står där och väntar på mig =) Jag ha inte fått halloween petet än, jag ha sån dålig tur med trick or treat men det är en pumpa på ben som förföljer en =) Den är också jätte söt men när man spela med så många olika karaktärer så är det inte alltid man få det man vill ha med rätt person.... Tro det är min Northernsky som ha den eller Questaste....
Dom nya riddjuren som finns man kan köpa för emblem och annat. Jag ha allt sånt med Vileya efterssom det är hon som går alla instanser och raider så hon få allt sånt kul. Jag ha som nästan inte gått en enda med min Honeydust, än fast hon ä min main =)
Här följer några gamla bilder!!
Woahahahaha, detta va ett jäddra tag sedan. Hordesbane Crusaders är den guilden där Honeydust är GM i men den ligger lite på is så länge. Men detta är från den tiden det va mycket aktivt folk i den..... Så....ja....bruka vi ha strip partyn ibland =)
I wow ha vi ett band som spelar ibland. Dom ha rätt frän musik måste jag säga. Spela man WoW bruka man oftast gilla dom. Jag gilla den med Murlock bäst, lyssna och se vad ni tycker...

Min lilla Honeydust och så då Eriks main Eckemannen =)
Jaoo, det va ett tag sedan =)


Hahahahaha, här är vi igen. Ska gå Karazan, ha en känsla av att vi väntar på någon här.... Man är ett antal från guilden som går så ibland kan det bli lite rörigt ;)
Ja, det va några bilder från WoWens värld. Kan nog tänkas komma fler snart igen....
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...