torsdag, april 16, 2009

Grattis.....

Grattis på födelsedagen Elina !!!


Så, nu idag är din stora dag...alltså...du ska inte gifta dig eller bli 60 år gammal men va tusan, 29 år räknas väll ändå som din stora dag =)
Önska jag kunde komma ned å käka tårt rally med du å vännerna på Lördag, men du få se till att käka lite tårta från mig med. Å jag mena inte en mus bit =)
Antar att nästa år när så många fyller 30 bast kommer förmodligen man få kånka runt i svea rike överallt för att alla polers liksom är så utspridda. Men det kommer nog gå antar jag, på nått jäddra sätt ;)


Men som sagt, ett jätte grattis från mig, din amigo, polers, krambjörn, smultronblomma, fislisa, muppus, och kronkfanders =)


Nu till några sköna bilder från förr ;)







Jag ha värre/bättre/fränare men dom spara jag till nästa år =)
Hojt!

2 kommentarer:

Elina sa...

Haha! Tack tack! :D

VÄRRE bilder? Oh, my sweet lord. Bevare mig väl!

Kiwi sa...

Ja om du bara viste vilka bilder jag har på dig...å hua va du skulle rugga =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...