torsdag, april 09, 2009

Glad Påsk...

.... önska jag er alla!!

Själv ligger jag mer eller mindre hela tiden. Har både ont i öronen, halsen, tandvärk, feber som kommer å går, rinner ur näsan som en öppen kran. Ja, jag vill påstå att denna vårförkylning ha tagit mig för andra gången ... känner mig riktigt nedbruten så denna påsk för mig blir se tv, dricka soppa och annan vätska och allmänt tycka synd om mig själv....om inte Erik kan ta på sig den rollen =)

Men jag hoppas ni alla andra ha det jätte bra och får det soligt och varmt. Hör va många det är som ska till sina sommarstugor och sånt, hoppas att vägarna är bra och allt går bra. Själv skulle vi farit men först skulle vi kapa ved och sen går jag å bli sjuk. Men Erik inte sjuk så han få kapa ändå...ha!....fast jag tro jag hade kapat ved för att slippa va förkyld....avskyr förkylning....URSH!!!

Men lite påskmat och påskgodis blire ändå, lite skinka....ägg....godis...mmm....jag få mera suga på sakerna för tugga går icke.



Kram på er alla!!

1 kommentar:

Elina sa...

Nämmen usch å fy å blä! :( Så himla suuk på påsken? Stackare.. :/

Krya på dig snabbt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...