söndag, juli 10, 2011

Storumandagarna 2011....

Semesterveckan avslutade vi med att gå på Storumandagarna som vi alltid bruka. Fick träffa många gamla vänner och släktingar som man inte sett på väldigt länge. Många man träffar så tänker man alltid att det är konstigt vad tiden går...min står stilla...eller hur vare nu !?! =)
Som vanligt så möts familjen på Lördagen klockan 11,00 på aktiviteten för en fika och umgås lite. Mamma bjuder så man ä snabbast dit ;)




Karro och pappa verka va dom första på plats om man inte räknar jag å Erik så klart ;) 




I år var det inte bara dom vanliga räkmackorna som slog ett slag utan också baguetterna var det många som tog, ypperligt gött. Jag tog en kyckling baguett som va riktigt god än fast jag saknade lite mer STING i curry dressingen som va i.
Dom ha ändrat kafeet lite sedan jag jobbade där men vist finns känslan kvar, hade skitkul när jag jobba där och känner fortfarande för att hoppa över bänken och ta betalt =)




Maja, Tova, Marre, Linda, Karro och morsan man kan se på bild.




Lars och Henke hugger in på varsin räkmacka =)




Fick ett leende ;)




Säg aaaaaaaa...å stoppa in, man behöver juh i alla fall inte mata han ;)




Ser nästan farligt ut...vart ska du stoppa gaffeln morsan !?! =)




Mohahahahaha....Marre Mupp fick sitta i barnbordet. Passar hennes beteende mycket bra ;))




Moster Irenie i gladans dar =)






3 syskon  - Irenie, Bg och mamma Eva....




Erling å Tina kom också å käkade lite. Vi va vist snabbare än dom....undra om dom missat lite på klockan =)




Henke bråkar med Lars om att keps skärmen inte ska va rak utan böjd, han kan gladeligen hjälpa han böja skärmen åt han men Lars vägra ;)






Bonzo, Marres lilla bääääbis....så jävbla liten ä han inte men han ä söt =)




Armbrytarna va i full gång, alltid kul att titta lite. Men de va bättre förr när man KÄNDE dom som bröt =)




Kusin barn Johan sitter vid sekretariatet, Kusin Lenas gubbe Lars...ja....de ä väll dom jag känner...



Brudarna ha sitt eget bord....



Hörde Heidi Andersson vart årets Vildman så en mången Grattis till henne. Nu har både hon och hennes man vart årets Vildman för Storuman =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...