måndag, december 20, 2010

Vovve kaos....


.... eller ja, vovve bus för full rulle. Jag han bara in genom dörren så hörde man morr, pip och gnäll. Så gjorde juh jag den dumma saken att prata med dom då vare kört....
...*GNIIIIISSEL...PIIIIP.......AUUUUUU*....


Dom va verkligen goooooo idag, bamse lika busig som vanlig. Iza va liksom lite trött från början men vaknade när jag lyfte upp henne =) Hallen är en rolig platts nu där man kan bita på både skor, mattor och annat skojsigt =) Dom växer verkligen så det knakar och så ha jag sett Iza fått som en mask på ansiktet....ser ut som två mörka ringar runt ögonen.....kanske man ska döpa om henne till bandit =)



Bamse i sitt ezze =)


...*pick me uuuuuuuup...plz......* .....





Brottningsdags i sängen....Iza ligger i botten men ge hon lite tid å hon brotta ned alla =)




Sko smaka tydligen smarrigt hörde jag dom muttra någe om ... =)



Asså, han ä stilig....de måste man medge .....Bamse!


 Iza min iIza, kolla runt ögonen så se man som två runda ringar....så söööt =) Ska bli kul att se hur hon se ut när hon bli vuxen...



*garargarhargaragar* = skosnöre gött!





Fanns en döing som inte busade när alla andra busade....han va bara helt enkelt för död idag....stackarn...




Vart både lite hundar, elda, städa, ta hand om kaninen och lite sånt idag. Va juh runt -14 ute och snöööööö så jag höll mig mera inne. Imorrn far Erik till Umeå så jag blir ensam som vanligt, men jag ska nog hitta på någe kul då också....vet bara inte vad men någe blir det. Det är juh jul snart så handlingslista ska skrivas...lite mera städning och lite...*finish touch* so to speak =)


Hojt!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej, jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...