tisdag, september 16, 2008

Målning, bröllopsinbjudningar och placeringskort...vilket vimmel =)

Det tar sig sa mordbrännarn =)

Ja, inte bränner jag väll kanske ned hus men jag donar och fixar som vanligt. Jag ha hållit på nu i två dar med att måla. Måla verkligen allt som kommer min väg. Just nu håller jag på måla två fågelhus som blir svart och grå/blå. Plus pelarna till dom och så har jag ju nu måla klart hälge =)

Det blir riktigt tjusigt, inte alls dumt om jag få säga det själv.
När man sitter och målar så får man först en känsa av att hösten är här och julen är på väg. Fågelhusen ska ju ut och när jag då väl gå ut för att måla pinnarna känner jag kylan. Man går ut med både jacka och mössa. Handskar hade jag på mig idag, för när man står stilla och måla eller dyligt blire kallt som faan =)
Men det är också så friskt ute, man blir välldans pigg. Jag känner att jag vill börja mata fåglarna nu efterssom ju tidigare man börja deto fler fåglar få man. Det är mysigt at sitta och kolla på fåglar plus att Myst tackar mig =) Då ha hon någe att hacka tänderna åt...

Håller också idag på med bröllops inbjudningskorten. Det blir rätt många olika så får Linda välja sedan vilken av dom hon vill ha. Jag lär nog ha det jag gör liksom =) Hoppas ba hon inte blir en sån där "Bridezilla" . Finns en risk att jag stryper henne då ;) Men än så länge så går det bra. Ha lyssnat på vilka färger hon vill ha och så, försöker hålla mig så mycket jag kan efter hennes önskemål men ibland måste jag ändra för allt finns inte i rätt färg tyvärr =/ Jag ha nu en bunt med olika saker jag ska visa broder å Linda när vi kommer upp nu i Oktober.

Internet kommer dessutom försvinna för oss nu snart och vara en vecka för nån djävla underhåll men jaja.....man får väll leva utan internet en vecka. Det har man ju faktiskt gjort tidigare innan man hade det så jag borde överleva. men on jag inte skriver på ett tag så vet ni varför =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...