onsdag, september 10, 2008

Magsjuka....


Bilden tagen från " Kollega "



Alltså ibland tro jag ha värdens otur hängandes ovanför mitt huvud bara väntandes på att jag ska längta tillräckligt efter något så dyker den ned. De va meningen idag att jag och Fie skulle in till stan för jag skulle bland annat till Arbetsförmedlingen. Efter det skulle vi gå och göra stan osäker, va en massa affärer vi skulle kolla ut men nu lyckas jag i natt gå å få magsjuka, man kan säga att toalettstolen ha vart min bästa vän. Nu kan jag ju i alla fall sitta utpprätt en stund men inte allt för länge dock.



Så, jag säger bara urk och går nu tillbaks till min goa soffa och fortsätter kolla på Walt Disney=) Känns som man är barn och bodde hemma för då gjorde jag samma sak, man blir aldrig vuxen =)


Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Ojojojojoj... :(

Stackare! :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...