tisdag, april 02, 2013

Vårblomman, ilex och Våffeldagen...

..... på våffeldagen efter jag och Pelle vart på sjukan bestämde vi oss för att fara till Vårblomman där Suss jobba och hälsa på lite. Ilex satt fint i bilen och bara väntade på att få komma ut och leka lite. När man är van Iza så måste jag säga han är något mer lydig än vad hon är ;)
Med en gummi frisbee i högsta hugg kuta han som bara den i snön, en stilig hane som man lätt kan gosa med =) Va riktigt skönt och varmt denna dag, skulle gärna satt mig vid väggen och bara sola men Pelle behövde jobba på kvällen så det gick som inte. 
Men vi fick juh träffa Suss och säga hej och så självfallet träffa Ilex och busa lite med honom. Jag ha märkt nu efterhand att jag ha inte så många vänner runt mig som har barn men nästan alla ha djur av något slag. Inte mig emot, älska djur så jag är gärna med =) Åh, ni som inte vet vem Suss är så är hon tillsammans med Pelles kusin Nicklas, oftast lättare att träffa Suss än Nicklas för han jobba juh .......jämt =)





Något slemmig men går bra att kasta ändå ;)


Ligger snällt kvar och bara njuter av solen och sällskapet, såååå stilla skulle inte Iza ligga ;)


Väl hemma vart det Våfflor, grädde och sylt. Sååååå mummigt, man äter det så sällan att det blir som att käka något riktigt exklusivt. Tror det blir våfflor snart igen faktiskt ;)


Köpte en ny sylt som jag bara tycker nu ska testa, hallon och rabarber vart en riktigt bra kombo.....

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...