torsdag, april 04, 2013

Diablo 3....

 .... man går från ett spel till ett annat, men är man spel nörd så är man ;) 
Efter att wow ha förstört spelet så försvann spelkänslan helt å hållet. Va som inge kul när dom gjorde det så lätt att till och med en 5 åring kan varva spelet om och om igen. Njaaa, tacka vet jag vanilla tiden när man fick kämpa för sakerna. Testade nu bara för några dagar sedan Diablo 3 bara för att kolla vad det är och jag gilla spelet skarpt. Lite så där skräckinbjudande och härlig....synd bara man inte kunde få göra om ansikten och sånt lite mera som wow. Tänk om man kunde få kombinera WoW, Diablo 3 och de där...um....de där.....faaaaan, ha helt glömt vad spelet heter men det är också ett MMO spel. Man får göra om hela gubben, ska han va tjock, smal, ha stora bröst, små, tränad, långhårig, kort, blå ögon...ja...allt sånt. Vill blanda lite spelet så skulle man få ett super duper spel som man bara aldrig skulle kunna lägga ifrån sig....farligt!

Dock ha jag märkt att efter ha spelat wow i 7 år så ha spel glöden tagit slut, den är inte den samma men jag älska att spela lite nu och då. Jag ha spring i arslet så jag bara kan inte slappna av på samma sätt som jag kunde då. Men lite Diablo, Farmwill, WII, PS2....med lite variation blire roligare =)

Har dock en känsla att mitt och Pelles barn kommer bli en spelnörd ;) Han är lite mer spelande än jag men ändå inte så där farligt som många kan bli. Säger jag att vi kan väl fara ut så nappar han direkt, han ä ba goast min pojkvän =)


Förhoppningsvis så får vi spelen nu i kväll, man kan bara köra en tag på starten sedan lessna man. Vi ha nämligen inte fått expansionen än så vi kört på test bara för att se vad vi skulle tycka om spelet. Ååååå vi gilla det ;)

Annars idag blire rätt lugnt, lite inne sysslor. Ska bort ikväll igen, dagen är dock lugn när Pelle jobba men detta verka va sista veckan =( Hoppas han får någe sommarjobb sedan så han ha någe att göra. Inge kul att va arbetslös...blääää..... Funderade på att gå ut en sväng men jag vill gärna ha Pelle med, höften ha börjat bråka nu så jag behöver nån att stöda mig på nu och då. Konstiga är att man kan gå liksom ett tag och sedan börja det göra ont, men får jag ett ställe jag kan sätta mig på å knäcka till mig så kan jag sedan fortsätta gå igen. Precis som höftkulan åker lite ur, haft samma problem sen jag va runt 15-16 år men det försvann när jag gick ned i vikt. Meeeen nu börja det igen...bläää.....

Nä, dags att sluta babbla och faktiskt göra någe!!!!!

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...