tisdag, april 02, 2013

Förmiddag i Getingstabodum...

(lite sent inlägg)

 .... för nån vecka sedan vart det en liten resa till Getingstabodum för att hämta lite saker å gosa med bästaste Iza =) Blir så glad varje gång men se lill bus fröet, hade jag hus skulle jag lätt ha hon varannan helg så man liksom ha delad vårdnad. Nu får man bara se henne när man hälsar på vilket är riktigt trist =( Det ä juh min gos gumman, kommer alltid vara det också =)
Det va rätt så fint den dagen så ut med skrutten lite å leka av sig i snön, som vanligt att ta kort på henne är inte alltid det enklaste. Vill som inte sitta eller stå stilla allt för länge så Pelle fick ta kopplet så tog jag kameran och  försökte fånga henne lite på bild =)



Så här lydig är man när matte har godis i handen som man KAAAAANSKE kan få smaka av =)



Känns man gått ned 51 kilo för nu när Iza tvär drar är jag verkligen på väg omkull, hon är lönnstark den lilla skitungen. Man få som stå pall å bara vänta .....bäst är när hon är i snön, hon ä inte lika snabb då =)


Ge mig en skoter att köra ned på kärna och fiska lite, det se juh inte helt motbjudande ut :P


Ingen Grosse eller Groa ute, härskapet va inte hemma. Dock så såg man dom i fönstret så å sukta ut, leka...busa..hälsa.... Såg gam go Lajka också, hon är så jäddra söt. En liten mini gris dock....måste få lite mer spring tro jag bestämt =)


Gammskotern gå än, farsan ska dock hämta hem den nu i vår/sommar. Sälja å få in lite pengar =)



Min snygga gullplutt =)


Sa nån råtta!?!? Kanske matte...hahhaah.....man kan säga råtta flera gånger så söker hon som en galning :P 


Underbart att träffa skitungen min igen, hoppas det inte blir så länge till nästa gång.

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...