fredag, januari 14, 2011

Strååååååålande solsken...

(testa klicka på bilden för att få större)
Panorama bild 180 grader, hel underligt känns det för så här ser det inte ut på neder sidan...men fint ändå =)


....Sooool...... vaknade av att solens strålar träffade mig i ansiktet. Man vart direkt pigg och kände man skulle kunna klara vad som helst idag. Såg svärfar hade släppt ut vovarna så jag klädde på mig och gick ut för att busa lite =) Passa på att va med dom så mycket som möjligt nu innan dom kommer splittras. 

På lördag försvinner den första, då ska nämligen jag hämta hem Iza. Nu är det dags för henne att komma hem till mig så jag kan få binda lite band. Iza lyssnar ibland på sitt namn så med lite träning ska det nog gå bra. Allt är som planerat och fixat nu, idag ska paket med massa hund saker hämtas. Å så ha inte kisse fått p-piller i veckan så hon är extra busig och gosig. Vilket förhoppningsvis ska hjälpa henne på traven att få mod att träffa valpen. Myst blir mycke mera modig och upp stuttsig när hon inte får p-piller så jag hoppas dom ska åtminstone kunna snusa på varandra här nån dag. Hoppas på att dom kommer bli bra vänner till slut. 





*gullgubben*




Min lillgumman till vänster och till höger kan va.....um...oj....ja...nån av hannarna. Måste se dom framifrån för att se vem det är. Man kännner igen Iza, Groa och Morris på en gång för dom har speciella drag men så dom andra tre hanarna...åh suck....ser såååååå lik ut. Glad att Fie ser vem som är vem ;)



Tre hundar...tre olika riktningar verka va intresanta. 
Till vänster ha vi vägen...hmmm...kan va någe kul där. 
Till höger ha vi svärfar, han är alltid intresant .
Neråt ha vi bollen som två andra valpar busa med och det är alltid intresant för Lajka 
(min boll, ge faan i min boll, bara min...hör du va jag sa...MIIIIIIN) =)


*nomnomnomnomnom...boll...snö....Lajka spott.....nomnomnom...plast...nomnom * =)




Du ba sötast gubben....Bamse eller Ferdinand =)



Herr Morris hittade en plast som suttit på en oljedunk som va mycket rolig. Fränast va han kuta runt, runt, runt med denna sak i säkert 20 minuter och ALLA valpar följde han =)



Hemjagad från att vart under traktorn =)






På baksidan huset vare helt underbart att stå, solens värme vid husväggen va underbar. Snart blire att sitta ute och njuta men...men....hmm.....finns risk jag inte ha nån altan i år...BUUU!!! Men jag få väll sätta mig ute på gräset då =)




Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...