onsdag, september 01, 2010

Lite bilder från veckan....


Vi ha strålande solsken på ena hälften av huset och på den andra delen spö regnar det för fulla muggar. Men vi fick en fin regnbåge av det hela =)

Mohahahaa....det regnar på grannarna men icke på mig.....

...ja.....det regnar på halva vårt tak... fina regndroppar så =) Många kan tycka att alla regndroppar ser lika dan ut men icke, våra är speciellt snygga ;)
Smyger mig på min kisse....håller på flytta sängarna så hör jag hur ena är på väg att välta. Som jag trodde.....ha en liten kisse misse som är å utforskar lite saker......busig lat och allmänt jobbigt =) Alltså...sängarna är faan inte lätt när man ska bära dom upp för en trapp själv men det brydde sig faan inte katten om. Mitt i trappen där det är som krokigast å jävligast så hoppar hon upp och klöser sig fast så både jag å sängen va på väg bakåt.....onda.....men jag fixa det ändå =)
Vart lila i höst i matsalen...stämningsfullt och mysigt =)

Tänkte jag måste ta ett levande bevis på att pappas blomma lever så om han fråga hur den må kan jag kolla på kortet å säga " Jorå pappa, den mår bara bra" utan att ljuga ;)Lite mörkt men i gäst rummet/vardagsrummet vart det brun/vita siden gardiner. Snygga som faan och sååååå lättstruken.....vill bara ha siden nu mera =)
.... inga sängar här inte =) Tapeterna och färgen på sofforna hör som ihop, platsar bra...
Öppen spis som man inte får elda i kan man alltid dekorera med värme ljus, det var mysigt värre igår =)Middag idag vart kyckling med uncle benze sötsursås och ris, både till mig och som matlåda åt Erik. Det ä gött nalta...mums...

Nä, dags att hämta posten....

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Oh, niciga gardiner! Nu blir jag inspirerad att göra något åt våra, som vi haft i flera år... ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...