fredag, februari 05, 2010

R.I.P....

.... min kamera gått trasig.

Ja alltså inget allvarligare utan det är bara kameran som gått krasch Den fungerar så jag kan ta bilder men den är klistrad, limmad, tejpad och bandagerad. Botten där batterierna sitter är kraschad å så lite mera små skavanker här och där. Men jag ska väl snart få en ny, tänkte jag skulle kanske inhandla en nu i slutet av Februari. Beroende på vad ekonomin säger eftersom det kanske ska va en fest där =) (återkommer mer om festen längre ned =)

Kameran är nu inte denna ni ser på bilden men tanken har slagit mig att går den sönder mycket mer ska jag jävlar i mig plantera en blomma i den =) Mena, någon nytta ska den väl göra nu när den inte funka....inte liksom bara ligga där och skräpa.

För ligga kvar kommer den att göra nått år, är den nån fler än jag där ute som ha svårt att slänga saker än fast dom är sönder och det är inget man ha den minsta aning om hur man lagar. Men bara för den liksom innehåller många minnen och så =) Rensade dataskåpet där i ha en massa....um....skräp och det vart ett antal kassar.... EKO låter det nu där inne =)
Så åter till festen.... tycker Erik ska ta den festen i sommar så man kan hålla sig hemma men jag vet inte...få se, få se =) Varför jag vill va hemma är för att varje gång man ha fest på vintern ska man in till stan. Å då kommer den återkommande frågan...vem ska köra in alla fullskallar till stan som ligger 3 mil bort. Det blir liksom mer än en körning....så därför är det lättast att på sommaren ha fest så man kan hålla till ute, leka lekar...grilla å så. Den som sedan vill in till stan får fixa skjuts själv ;)
Vi diskuterar för fulla muggar hur man ska kunna lägga in en födelsedagsfest för jag och Erik typ samtidigt. Så man kanske kan bjuda kompisar här men också dom som ä långt borta. Vi vet än inte hur man ska göra men som det ser ut nu för att få platts måste vi kanske göra två fester i sommar. En fest för Erik och liksom hans kompisar och släkt och så en fest för mig så jag kan bjuda mina kära nötter nere i Uppsala ;) Å så blire ju Midsommarfest som varje år så det blir typ kanske tre sommarfester här hemma...ujuj....dyrt och jobbigt men kan också bli kul om man bara vill =)
Ja, måste tänka lite mera på saken men det blir i alla fall en smörgåstårta nästa Lördag. Ska göra en jätte tårta...mum mum =)
Nä, fundera lite mer och så in i WoW dimman ett tag innan kudden nannar en....
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...