tisdag, oktober 15, 2013

Vatten, vatten...bara vanligt vatten....


Arg som ett bi är jag, förbannade jävla skithelvette till vatten. Kom på när jag flyttade till lägenhet VARFÖR jag hata att bo i lägenhet...ja en orsak i alla fall. Man kan inte få kallt vatten utan det är piss ljummet och smaka röv, å ska du då ha varmvatten för att diska....mjaaa, det är så pass varmt att du kan hålla händerna i utan större problem. Spola bort fett från talriken kan du fetglömma.......


Å så kommer vi till det största problemet som får mig att koka innombords.När man ska duscha så blir det hett, kallt, hett, kallt å så håller det på så heeeela tiden. Trodde först att det är vilken tid man duscha men allt kvittar, du kan duscha när som helst, hur länge/kort som helst, spolat hur mycket/lite vatten under dagen som helst. Inget hjälper utan man får allmänt problem varje gång. Å hur JÄVLA skönt är det att tvätta muttan då man helt plötsligt går från iskallt till skållande vatten. Inte så jävla skönt att bränna sig där nere, å det är mer än en gång det händer. Inte på tal om ansiktet....man ska skölja bort tvålen så blir det plötsligt skållande hett så mna bränner hela ansiktet. Å runt ögonen där det är så känsligt..man se ut som en flamberande bägare som allmänt kokar!!!!
NÄ, övikhem är bra på många sätt men när det gäller vatten SÅ ÄR DOM VÄRDELÖS, ASDÅLIGA och totalt INKOMPETENTA!!!!

Ha pratat med dom och det enda man får till svar är....

- Ja det va juh synd för dig....

GAAAAH!!! dööööö din lilla fluga i örat dö!!!

Meeeeen, jag är glad man har vatten. Tänka sig ett liv där man inte har rinnande vatten och en dusch eller vatten glas anses som lyx går inte i min hjärna att tänka sig. Så....hata ÖVIKSHEM men tacksam för vatten!


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...