tisdag, oktober 15, 2013

Lite nya blandade Leo bilder....

 ... lite kul är det allt att få sitta i sängen utan att någon håller i en. Sedan att man är upp bullad med kuddar till höger och vänster är en heeeeelt annan sak. Ganska mysigt att ha kuddar runt en som man kan dregla på, en massa mjukisdjur man kan käka på. Å så få fisa där mamma lägger huvudet på natten är ett stort plus i kanten =)

Leo börja bli riktigt stadig i nacken och det kommer inte dröja länge fråns han kan sitta helt själv utan våran hjälp. Dock så är jag lite dyster nu när han nästan slutat prata =( Vet inte vad som hänt men han pratar inte längre, vet inte om det är en fas han går igenom eller om han är förkyld på någe sätt. Hoppas han börja prata snart igen.....sakna så mycket när man kan sitta och snacka en massa skit......gull ungen min.....

Nyfiken va valpen ha i näsan.....å går det att äta ?!?!....=)


Myst är som vanligt på G, vill ha gos varje dag hela dagen....svårt bara när man ha Leo, men hon får sitt gos lite nu å då men inte alltid när hon vill....



Glader, det ha då inte försvunnit. Talet kanske ha försvunnit men glädjen är kvar =)


AAAAAND what are you about to do whit that finger !??!...


Nybadad, insvept och mår allmänt prima ballerina =)


Favorit snutten, favorit mjukis djuret bollibomba draken och så sitta i soffan på morgonen och gosa med mamma. Då är man godast i världen =)



Undra just om jag någonsin kommer få tvätta den där draken.....hmmm....den börja bli....mojsig... =)


WHAAAAAAAT you say !??!


Look at me.....jag kan sitta...med stöd ;)


Provar hokuspokus stolen lite, konstatera att jag måste ha någon typ av kudde runt honom för den är NÅGOT stor för den lilla Leo =)


Om mamma och pappa släpper mig kan man bli lite så här....sne.....


Men glad är man när man få sitta i stolen, den är rolig...kommer bli en rolig leksak =)


*host*...alltså jag vet man inte ska säga så men Leo se lite CP skadad ut här på bilden. Fast det kan mamma och pappa göra lite nu och då  =D


Mmm....tutte.....njammi.....


...mamma testar mina leder, å vill jag så kan jag suga på tån som omväxling för att suga på fingrarna. Hoppas lillen kommer får va vig och rörlig som sin mor...och INTE sin far  =P



Lätt å klippa tånaglarna i alla fall =)


... finaste i världen!!! ...


Mina två älsklingar!!



Kan man få in två händer på en gång i munnen ????


Testa webb cammen här hemma och den funkar rätt bra. Till och med Leo vart impad och efter ungefär så där 200 bilder fick man ETT där han kolla framåt och inte blundar...
Leo mitt lilla sockergryn, du ä ba sötast =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...