måndag, mars 28, 2011

Pizza x3 olika smaker....

Pizza är så himla gött så jag tänkte att söndag....så smäller det å riktigt, igår small det till och 3 pizzor vart det =) 

< --- Den fyllningen som användes denna gång var lite annorlunda än vad jag bruka göra. men man ska juh piffa till det ibland ...
Har sett många olika fyllningar och ingen fyllning är dum, ja mena....du ska fylla med allt sånt du tycker är gött. Sen att inte nån annan jävel gilla det är bara att skita i. Så länge du gilla den så äre ba bra. Såg någon som hade sniglar på sin men där gick liksom gränsen för mig, måste dra linjen nån stans.....

Gjorde 3 stycken olika mer riktigt mycket fyllning, tänkte man ska juh ha broder här så det är väll lika bra att göra någe riktigt så han blir mätt =) Matsäck vart det också plus att idag ha jag å Erik ätit det till middag. Int klaga jag int ;)



Kyckling pizza.

  • Tomat sås med extra oregano
  • Grillade kycklingfileer i skivor
  • Tomat
  • Lök
  • Mango raja
  • Feta ost
  • Riven ost
  • Pizza krydda



Korv Pizza

  • Tomatsås med extra vitlök
  • Salami korv
  • Lönneberga korv
  • Congacs medvurst
  • Skinka
  • Champinjoner
  • Lök
  • Bea sås
  • Riven ost
  • Pizza krydda




Tonfisk Pizza.

  • Tomatsås (orginal)
  • Tonfisk i olja
  • Lök
  • Ananas
  • Champinjober
  • Skinka
  • Bea sås
  • Riven ost
  • Pizza krydda



Broder och Erik käkade en bit av varje men jag orkade bara en kyckling bit och en krov bit men kycklingen vinner helt klart för mig. Mmmmmm, jag bara älska kyckling....ni måste testa.
Å det gör inget att man gör för mycket för det går att värma i micron å käka dagen efter. 
Kommer att göras snart igen men kanske denna gång med andra recept...hmmm.....


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...