fredag, februari 06, 2009

Lite lull lull =)

Fick ett mail av E som jag tyckte va småkul att läsa. Lite sån där onödig information man kan få om en person men ändå tycka det ä kul att läsa =) So here i go....

3 saker du kanske inte visste om mig...

Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Rehabiliterare
2. Flipp flopp bugare på Frasses =)
3. Cafe ansvarig


Tre platser där jag har bott.
1. Luleå
2. Fågelsångsvägen, Örnsköldsvik
3. Järnvägsgatan, Storuman

Tre serier jag gillar att se på TV.
1. CSI, NCIS, Jordan ( Älska att lösa mordgåtor, lite ut vem som har gjort det hela. Å så allt de äkliga gilla jag också =)
2. Medium, Ghost Whisperer, Hounted House ( att spöken kommer och tala med en tilltalar mig på någe sätt, jag tror inte man bara dör och förvinner nämligen)
3. Numbers ( det är mycket farsinerande att man kna räkna ut så mycke med matte, jag sitter som förttrollad och tittar på medans dom löser gåtor. Själv ä mna glad man kan räkna va 1+1 är =)

Tre favoriträtter.
1. Palt (mmmmmmmmm=)
2. Friterad kyckling och räkor som man doppar i söt/sur sås.
3. Grillat och Potatis sallad

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu.
1. Sommar stugan (med bara Erik och katterna)

2. På nån cowboy ranch Texas (har alltid viljat resa till ett sånt ställe)
3. Hemma hos mamma & pappa, träffar dom alldeles för sällan.


Tre ställen jag besökt.
1. Norge (lite överallt)
2. På fruktansvärt många ställen i sverige.
3. Jag ha liksom inte rest utomlands så....säger sommar stugan =)

Tre personer som jag tror kommer kopiera att svara på frågorna

1. Skulle satt E på första platts men hon skickade detta till mig så =)
2. Kanske Tina
3. eller nån annan som läser min blogg =)


Nu väntar jag på dina svar! Vem som vill få kompiera och skicka via mail eller lägga ut på sin blogg =) Kan ju skicka mig ett mail eller note så jag få se vilka som gör den =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...