söndag, februari 08, 2009

I ett snöigt Björna....

.... ja där bor jag med min sambo Erik och våra två katter. Ja som om du nu inte redan viste det =) Men en sak du kanske inte viste är att vi ha fått sån jävla massa lös snö så idag när jag skulle it och ge fåglarna mat hade man lössnö vid arslet, man blev smått blöt men va gör man inte för dom små =) Tog några kort som min MOR tjata jag skulle lägga ut =), men först ska vi kolla på två kort från igår.....

Va hungrig och hade noll koll på vad som jag skulle fixa så det vart tre underbara mackor. Detta tallrik är dock Eriks för jag tål inte tomater.
Macka 1: köttbullar, rödbetssallad, smörgåsgurka, sallad, bröd å smör.
Macka 2: räkor, ägg, gurka, skagenröra, sallad, macka och smör.
Macka 3: skinka, ost, gurka, dallas sallad, sallad, bröd och smör.
Mmmm, så goda dom vart.

Erik och Myst var mycket nöjda =)
Lite snö äre va =)
Ja, jag bruka ju i alla fall sätta en marsall i denna hållare men
i morse fanns den inte =//

Svärfars bil ser kall ut. Å under den andra snöhögen döljer sig Fies bil.

Det är svårt att se hur mycke snö det är. Men kolla ni där bakom såååå, ja....där är mitt trädgårsland som igentligen är...lagomt högt så mitt arsle bruka kunna sitta på kanten =)
Detta är också utanför köks fönstret och snön går hela vägen upp till fönstret =)

Snövallen ute på altanen börja bli stor va =)

Hos svärfar verka det kallt och snöigt också.
Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Sweet lord, vad mycket snö! Det var länge sedan jag såg sådana mängder. Här har vi bara några centimeter, och vi förbereder snart för utplantering av panséer om några veckor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...